lisha* 2010.01.01. 16:35

Szilveszter :)

  Boldog Új Évet, kedves olvasók!

Szilveszter... eddig volt élményem mindenféle buliban, de ennyire jó még nem volt.Először is úgy gondolták hogy nem mernek hívni, mert lehet, hogy egy ilyen csajbuliban nem érezném túl jól magam :) Hááát, mit ne mondjak ...a lehető legjobban éreztem magamat:)

Itt felénk elég csúnya eső esett, de mi mit sem törődve rövid, combig érő pánt nélküli ruhában futottunk ki az utcár este, és ha ez még nem lenne elég egy tüdőgyulladásra, hát az, hogy mezítlábis voltunk :)  Táncoltunk David Guettára és Pitbullra. Persze csak pár percig csináltuk ezt az "elmebajt, hiszen a jelenleginél jobban megfáztunk volna...Igen...hoztam át 2010-re egy kis tavalyi influenzát:)

Az utcán az autósokat terelgettük. Visszagondolva elég őrülten nézhettünk ki. De mostmár csizmában :) Kabát teljes hiányában :) Szerintem az a kezdő pálinka volt az okozója :) De jól éreztem magam nagyon.

 

Ezekkel a csajokkal bárhova el tudnék menni. Sokszor gondoltam rá, ha nekem lenne olyan barátnőm, aki mindig egyetért velem, és sosem veszekszünk, az mennyire jó lenne. Szerintem egy hét után unnánk egymást arcát. :) Persze sokszor érzem úgy hogy senki nincs, akivel el tudnék menni shoppingolni egy kicsit:) Ez az egy ami hiányzik. Hogy valaki szeressen mászkálni velem. De ha Ők nekem megvannak, talán ez nem is hiányzik annyira.

Éjfélkor megvártuk a himnuszt. Úgy döntöttünk a pezsgőt újra az utcára visszük, és mit szóltok? Immár kabátban! :D  A pezsgősüvegeket egyenként vágtunk az asztfalthoz és mindegyik tűzijátéknál sikítottunk :) Rengeteg volt, tehát a beszédkészségem nulla. Az itthoniak örömére :) Tehát most aztán mindent kiírok magamból.

Az új évre csak egy dolgot kívántam. :) :$  Olyan szívesen elárulnám, de nem teljesül*.* Rettentően tudok hinni ezekben. :) Annyit elárulok hogy legyen barna hajú, barna szemű, magas, romantikus... és Oroszlánok előnyben :$

Na ez az első, és utolsó hogy itt párkereső blogot kezdek folytatni :)

Oliver James <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lisha.blog.hu/api/trackback/id/tr71637331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása