Talán az eddigi írásaim nem voltak, valami személyesek, csupán a személyes érzelmeimet ábrázoltam nem szokványos módon. Aki érti az érti, aki nem, az nem. (:

Ezért most itt egy teljesen személyes bejegyzés.

Gyakran olvashatunk olyan dolgokról, amik felkeltik az érdeklődésünket. Ezért olvas a legöbb ember. Mert érdekli Őket. Én egy olyan könyvet kaptam a barátomól...úgyértem jobb ha úgy mondom, az egyik barátomtól, ami engem nem érdekelt. Mostanában sokat beszélgettünk,és ajánlott egy könyvet, amiben talán találok megoldást arra, amit még ő sem ért. Én még jól ki is nevettem. Hiszen, nehogy már egy fiú oktasson ki engem, és hogy egy könyvből majd persze megtudok mindent. De elhozta nekem. Olvasgattam, lapozgattam, és tényleg elég érdekes volt. Kapcsolatokról szól, hogy mit tegyünk és mit ne. Na ez aztán tényleg távol áll tőlem, hogy ilyen könyveket olvassak. Általában szerelmes regényeket olvasok. Sőt... csak azt (:  De ez... felkeltette az érdeklődésem. Azt hittem én vagyok a hülye. Hogy én nem tudok semmit. De ahogy olvastam, rájöttem hogy : " Én ezt ezért csináltam".

Tényleg sok mindenben segített az a köny, holott, azt hittem nevetve adom majd vissza, hogy ez mekkora butaság ez az egész, tele sablonszöveggel. Hát nem (:

És már alig merem a srácnak bevallani, hogy igaza van =)

És bár tudom, hogy ő nem olvassa a blogom, mert ... baráti körben ez a blog hogy úgymondjam: nem publikus. Egyáltalán. Senki nem tudja, hogy írni akarok, író akarok lenni. Ha ez nem, hát színésznő. Az irodalom és a művészet világában akarok élni. Ezt persze senki nem tudja.

De köszönöm neki.(L)

 

"Papírra akarom vetni vágyaim, hogy életre keljenek álmaim.

Buta kis ábránd lehet, hisz még el sem kezdtem,

de egy valamit az életben megjegyeztem:

Ne félj, hogy kudarc ér, akkor tanulsz, ha végsőkig harcolsz."

 

"Játszani akarok az világ nagy színházában,

A művészek elképzelt játékos világában.

Azt akarom, hogy csodáljanak, s ragyogni lássanak,

Ahogy én teszem, mikor a hírességek játszanak."

 

P.S.: Az összes vers, amik megjelennek, az enyémeim (:

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lisha.blog.hu/api/trackback/id/tr661844545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása